travarna

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Travarna - 8 oktober 2015 19:45

Såklart bara för att jag skulle ha Steffe 2 dagar så har gått och blivit halt. Varför ska jag alltid ha sådan otur när jag äntligen har hittat en häst som jag gillar? Så ingen ridning i helgen eller imorgon. Men jag fick busa men honom i paddocken imorgon om jag ville. Aja finns inget att göra åt saken..,

Dagens ridpass på min stjärna gick iallafall bra! Han var lite okencentrerad för att han vill titta på allt annat som andra hästar människor osv så han inte 100 idag. Men mot slutet blev han ganska fin! Nya hästar nästa vecka! Hjälp jag vill inte! Tänk om jag får en häst jag absolut inte vill ha! Jag önskade iallafall såklart Lucky! Tanmie, Donna och Bamse! ( Cambridge som han igentligen heter ) Ha en bra kväll! ~E

Av Travarna - 8 oktober 2015 12:31

Är så himmla taggad på dagens ridlektion! Sisst när vi hoppade var han en stjärna! Idag blir det dressyr ich eftersom att jag är så nöjd med det förra passet så gör det att jag blir ännu mer taggade nu! Han är så duktig i dressyren! Jag funderar att vara med på KM i hoppning 25 eller KM i dressyr den 9 november. Jag vet inte riktigt för jag vill inte tävla själv. Jag vill att Nelly också ska vara med men hon hatar dressyr och hon vet inte om hon vill hoppa eftersom att hon vill tävla med sin egen men det är bättre att tävlar KM på en ridskola häst innan hon börjar tävla LD på sin eftersom att det är lika högt. Åå jag vill så gärna köpa min lilla stjärna! Ajaj just nu sitter jag här och tjockare mig lite. ~E

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards