travarna

Direktlänk till inlägg 16 mars 2016

Hoppning

Av Travarna - 16 mars 2016 21:23

Idag blev det lite hoppning för lilla prinsessan och ponnyn. Wilma var med och hoppade Fajk. Han bockar väldigt mycket men älskar att hoppa och att kasta av människor. Wilma flög av 4 gånger när han stannade framför hindret. 

För mig gick det bättre! För att vara första gången hon hoppar så är jag super nöjd! Hon flög över 90cm! Trodde aldrig det skulle bli så högt. Hon stanade på 1 meter men hon var jätte trött och hon va ju super duktig innan så är nöjd. 


Det är tänkt att vi ska hoppa nästa onsdag igen om vädret tilllåter. Men då tror jag inte att vi ska fota. Det värsta idag var att hästarna var så himmla leriga. Fajk va fux och Tess med men inte lika mycket som han. 


Tänkte lägga ut lite bilder från hoppningen


Det finns många fler fina bilder på Fajk när han hoppar men vi bjuder på dom här:


     

 

Sen på Tess också:

 

   

Kanske inte dom finaste bilderna, men vad gör det? ~E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Travarna - 12 april 2016 16:53


Som vanligt så har jag fåt en förkylning och det är ganska vanligt, blir sjuk minst en gång i månaden å då blir jag riktigt sjuk. Men tog en alvedon och satte mig på min moppe och åkte till stallet. Vet att det inte är det smartaste att åka till st...

Av Travarna - 6 april 2016 19:04

Blev ingen uppdatering igår för att jag satt och pluggade hela kvällen, men till ämnet. Som ni redan har läst i rubriken så kommer dagens inlägg handla om löshoppningen i söndags. First blev löshoppad för första gången, han var lite velig första gå...

Av Travarna - 1 april 2016 18:27


Ja, har inte så mycket att skriva om och vet inte riktigt vad. Men red ett kortare pass i paddocken och efter passet så skrittade jag ut en kortare runda. Just nu så händer det inte så mycket, ärligt talat så är mitt liv ganska tråkigt just nu. Alla ...

Av Travarna - 30 mars 2016 21:58

Som ni märker är jag väldigt dålig på att uppdatera och det beror på många olika saker och två av dom är att vi har glömt bort lössenordet hit så kan bara skriva från den här datorn och det hinner jag knappt då jag är i stallet typ hela tiden och den...

Av Travarna - 29 mars 2016 19:20


Våran buss till GHS gick från våra ridklubb 05.40 och det tar ca 3 h 30 minuter att åka dit. Vet inte riktigt vad vi fick för buss men jag är 172 cm lång och jag fick inte plast det var som dom om den var gjord för pygméer eller något liknade. Iallaf...

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards