travarna

Alla inlägg under augusti 2015

Av Travarna - 31 augusti 2015 23:14

Känns bra att någon äntligen vet hur jag känner för en vis person! Det känns så sjukt bra att jag har fått det ur mig! Känns ännu bättre att den människan också vill ha någon att älska! Om allt går som det ska så kommer jag bli lycklig! God natt! ~E

Av Travarna - 31 augusti 2015 20:33

Vetrinären kom ut idag och kollade på Steffe. Han är fortfarande hängig efter hovbölden, så han ska gå på medicin i 7 dagar sen så ska ha troligt vid sättas igång! Så troligtvis kan jag rida honom igen när jag har kommit hem från Mallorca! Vi får hålla tummarna nu! ~E

Av Travarna - 30 augusti 2015 17:19

man säger om en häst har varit skadad längre än en månad som First har ( större skador ) så säger man att det kommer komplikationer på skadan och att det inte är säkert att hästen blir bra.
Han är inte sig själv och är deprimerad och haltar typ varan dag, både känner och ser på honom att han inte mår bra och såret vill inte riktigt läka så vet inte riktig vad jag ska göra

Av Travarna - 30 augusti 2015 17:08

Förlåt för att jag inte har uppdaterat men fick reda på att min sköthäst Bianca ska avlivas på tisdag så är på dåligt humör.

Alla våra finna minnen som vi har tillsammans

Av Travarna - 30 augusti 2015 13:53

Om 9 dagar så åker jg till Mallorca! Då kommer det tyvärr inte komma någon uppdatering från mig om jag inte hittar Wi-fi! Då kommer det bara komma uppdatering från Nelly i en vecka! Det har hänt lite tråkigheter med hästarna vi älskar, så kommer bli en lite sorglig uppdatering imorgon. Men iallafall så kommer hon uppdatera i en vecka när jag är borta! Men jag hoppas att ni kommer tycka att hennes ilägg är bra! Imorgon kommer jag även skriva om hur det blir med Steffe eftersom att han ska visas för veterinär imorgon. Ha en bra dag! Skulle betyda mycket om ni spred våran blogg! Ska bara plugga ikväll så kanske ingen uppdatering från mig! Ha en bra söndag! ~E

Av Travarna - 29 augusti 2015 18:15

Idag var jag på stan med mamma. Jag köpte inget, för att jag måste spara mina pengar. Men vi kom hem med lite saker. I kväll så ska jag bara kolla på tv. Ha det så bra! ~E

Av Travarna - 28 augusti 2015 19:47

Lite skillnad på hovarna nu och då

Av Travarna - 28 augusti 2015 18:17

Som sagt så var jag hos min ängel idag! Eftersom att han är halt/sjuk så vart det ingen ridning, men jag stog och borstade honom i ca 2 timmar för att han var så dammig och så tyckte han att det var skönt att bli ompysslad. Veterinären ska komma på måndag, då vi inte riktigt vet vad felet på honom är. Vi tror att det är ena bakknät men vi är inte säkra. Men mer om det kommer på måndag nogom gång efter att veterinären har varit där. Jag fotade även lite. Inte så fina bilder men ändå. Finns inte så mycket mer att säga. Ha en bra kväll och helg! ~E

Unghästen har damp i sin sjukhage.

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards