travarna

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Travarna - 26 augusti 2015 22:24

Eftersom att jag har så himla tur hela tiden så ska jag såklart stänga igen dörren men gissa vad som var ivägsändare då! Jo min hand såklart! Det gör så ont! Jag tror att jag typ bröt handen. Så just nu jag jag en väldigt röd hand. Aja, god natt alltihop! ~E

Av Travarna - 26 augusti 2015 19:27

efter att inte har ridit på typ 3 veckor så kommer vi får rids med skolan. Vi går på ridprofil och där får vi rida gång i veckan på Örebro Fältrittklubb.

Ska bli dåligt väder i natt och i morgon så han fick ha på sig sitt blåa regntäcke.

Får träffa denna godingen i morgon.

Av Travarna - 26 augusti 2015 18:27

Nu är mitt liv räddat! Det är såhär att min mobilladdare har varit tradig i 2 dagar så jag kunde inte använda min mobil idag. Men nu har vi äntligen köpt en ny laddare! Vilket innebär bättre uppdatering från mig! Imorgon ska jag i allafall rida 2 gånger. En gång med skolan och sen en vanlig lektion. Jag tänkte utvärdera mina ridpass. Ha en bra kväll! ~E

Av Travarna - 26 augusti 2015 16:29

Vi har fått förfrågan om att känna pengar på våran blogg. Vi vet inte riktigt än om vi ska göra det eller inte. Men om det kommer några kanske lite udda inlägg ibland så kommer det vara för att vi gör inlägg för att känna lite pengar som ska gå till våra hästar. Ni får gärna kommentera vad ni tycker. Vi hoppas att ni inte kommer sluta följa våran blogg om vi börjar lägga ut sådana inlägg ibland, vi kommer bara gör det för att tjäna lite pengar. Vi kommer såklart fortsätta göra inlägg som vanligt. Ha en bra eftermiddag! ~E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards