travarna

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Travarna - 27 augusti 2015 20:41

Idag köpte jag även ett schabrak av min kompis! Jag tycker själv att schabraket är fint och jag har velat haft ett sådant väldigt länge. Det hade varit finar om färgerna på schabraket hade bytt plats då det hade passat bättre på honom och till mina ridbyxor. För er som undrats så köpte jag schvatlet för 50kr vilket jag tycker är väldigt billigt för ett schabrak. Här kommer lite bilder!

Av Travarna - 27 augusti 2015 20:37

Andta Ridpasset så fick vi rida inne som tur var då jag fortfarande var blöt. Då red jag Lucky Way! Han är min lilla prins! Han är så duktig. Jag vart super nöjd med honom idag, jag hade velat haft större ridbana men man kan ju inte få allt. Längtar redan till nästa vecka då jag ska rida honom igen! Älskar värkligen honom! Han är bara 6år och då kräver jag inte så jätte mycket av honom, alltså att allt ska bli perfekt. Så nöjd, nästa gång kanske det kommer bilder om någon kan ta kort. ~E

Av Travarna - 27 augusti 2015 18:07

ni som har läst mitt tidigare inlägg där att jag förklarade att First måste skos och äntligen så kommer hovslagare kommer Imorgon och fixar fötterna på herrn.
Kommer före och efter bilder i morgon

Han är ju för rolig så fort jag tar fram kameran så spänner han upp sig och tar fram öronen.

Haltade inget i dag

~N

Av Travarna - 27 augusti 2015 16:21

Idag på första Ridpasset med skolan så fick jag rida Vouge. Det gick bra att rida henne. Hon var väldigt titig och okoncentrerad. Men eftersom att vi red ute i spöregn så förstår jag det. Nu sitter jag genomblöt i cafeterian och väntar på mim andra ridlektion, då vi förhoppnings vis rider inne. Nu får ni se mina blöta ridbyxor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards