travarna

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av Travarna - 28 augusti 2015 19:47

Lite skillnad på hovarna nu och då

Av Travarna - 28 augusti 2015 18:17

Som sagt så var jag hos min ängel idag! Eftersom att han är halt/sjuk så vart det ingen ridning, men jag stog och borstade honom i ca 2 timmar för att han var så dammig och så tyckte han att det var skönt att bli ompysslad. Veterinären ska komma på måndag, då vi inte riktigt vet vad felet på honom är. Vi tror att det är ena bakknät men vi är inte säkra. Men mer om det kommer på måndag nogom gång efter att veterinären har varit där. Jag fotade även lite. Inte så fina bilder men ändå. Finns inte så mycket mer att säga. Ha en bra kväll och helg! ~E

Unghästen har damp i sin sjukhage.

Av Travarna - 28 augusti 2015 13:53

En vanlig tråkig skoldag idag. Har ni någonsin upplevt att ni har så ont i magen så att det spränger i hela ryggen? Isåfall vet ni kanske hu det känns. Idag på Svenskan så klarade jag det inte längre. Jag fick så sjukt ont i magen att jag bara ville lägga mig ner och gråta och det är ju inget man direkt gör inför hela klassen. Så jag gick till lärarrummet och pratade med en lärare osv. Men när jag kom dit så sprängde det till i hela ryggen. Det var nära att jag skulle trilla ihop för att det gjorde så ont. Det var kanske inte det roligaste inlägget men ja man måste ju uppdatera. Senare idag ska jag till min saknade Steffe som forfarande är halt, så jag kanske ska fota honom lite idag. Isåfall kommer bilderna ut på bloggen! Ha det bra! ~E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards