travarna

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Travarna - 1 oktober 2015 21:44

Att ha en dröm som aldrig kommer slå in gör ont att tänka på! Mina föräldrar är inte hästvana och har ingen erfarenhet alls. Jag har en dröm och det är att få en häst. Jag har blivit kär i en häst vid namnet Lucky way. Han är underbar på alla sätt. Han har kapaciteten som krävs för att gå långt inom både dressyr och hoppning. Jag har ridit väldigt mycket dressyr på honom. Jag älskar hans steg och nyfikenheten på att kära sig nya saker. Idag så hoppade jag honom för första gången. Dom blev jag såld. Den hästen fy f*n vad han är grym! Säger bara att han kan få väldigt långt! Han tog mitt hjärta med storm. Älskar att han litade på mig till 100%. Jag sa åt honom när han skulle hoppa av och då gjorde han det. Fy vilken häst! Tycker att han är så j*vla grym för att bara vara 6år! Men det ända problemet är att han aldrig kommer att bli min. Det gör ont att tänka på att han aldrig kommer vara min. Om bara mina föräldrar kunde förstå eller åtminstone att någon kunde få ett intresse av hästar så att han kan bli min! Men det värsta är att om han ska hålla så måste man köpa honom snart alltså inom 1år. Eftersom att han är ridskola häst så slits han ner fort. Aja, det var nog allt. Önskar bara han kunde bli min! ~E

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards