travarna

Alla inlägg under september 2015

Av Travarna - 8 september 2015 07:57

Det är inte så långt kvar tills det är min tur att åka utomlands. Det var ett tag sedan jag var utomlands. Jag var i Spanien inan sommarlovet.

Det blir Grekland

Sedan blir det medelhavs kryssning i 7-8 dagar och jag kommer att besöks många olika länder

Alla ställen som jag kommer att besöka

Av Travarna - 7 september 2015 22:40

För några timmar sen så lämnade vi Maja hos min farbror. Hon ska bo där när vi är på Mallis! Hon var lite rädd i början men nu tror jag att hon har det bra! Vi va kvar där en stund och när vi åkte var hon inte så rädd längre. Bilresan dit tyckte hon inte var lina rolig. Aja nu måste jag sova. Tror att detta är mitt sista inlägg. Kanske kommer blogga från Mallis om jag har Wi-fi annars så hörs vi när jag kommer hem! God natt! ~E

Av Travarna - 7 september 2015 14:59

Imorgon smäller det! Då j"vlar! Längtar? ~E

Av Travarna - 6 september 2015 11:12

Jag åker till Mallis om 2 dagar! Så idag ska jag egna dagen åt att packa och att leka med min katt då hon åker till min farbror imorgon kväll! Gud vad jag kommer att sakna henne! Ja, finns inte så mycket mer att säga. Juste! Jag ska också göra lite tråkiga läxor! Men bättre att göra dom henne än på Mallis. Det kanske kommer uppdatering från mig ikväll, för att jag ska kanske hoppa med Maja! Hennes rekord är 90cm! Ha en bra dag! ~E

Av Travarna - 6 september 2015 09:17

man hinner med ganska mycket i stallet på en timme. Jag att mocka nograt, fixat Hö nät, mat i boxen, vatten, gå ut och beta med honom, ge honom antibiotika.

När man kommer på morgonen så kan man tro att han har lek rodeo.

Av Travarna - 5 september 2015 17:34

Ja som ni ser på bilden så är såret mycket finare och det håller på att läka ihop.
han även med att hämta Hö på morgonen.

Han fick också komma ut och äta lite gräs idag


Av Travarna - 4 september 2015 18:31

Idag så var jag hos Steffe. Han mår rätt så bra. Han ska gå på metakam (stavning) i en vecka. Så idag mockade och borstade jag bara honom. Kanske inte så jätte roligt, men det är mysigt att pyssla med honom. Finns inte så mycket mer att säga. Sen lindade jag hoven också! Han en bra fredag!

En fin liten regnbåge!

~E

Av Travarna - 3 september 2015 19:36

Första Ridpasset idag gick ganska så bra. Vouge var halt så jg fick rida Royal, att sitta på honom är typ som att cykla på en cykel med fyrkantiga hjul. Han lyssnade ganska bra på mina hjälper. Men han är verkligen inte min favvo häst

Andra Ridpasset gick jätte bra! Jag red min lilla prins Lucky! Fy vad jag älskar den hästen! Han var dock väldigt okoncentrerad idag, men annars var han duktig. Jag önskar att jag kunde köpa honom! Han skulle kunna gå långt som privat häst, med rätt ryttare!

Ha en bra kväll! ~E

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards