travarna

Alla inlägg den 25 september 2015

Av Travarna - 25 september 2015 23:15

Åå vad jag har saknat att rida ut tillsammans med Nelly och idag så gjorde vi det. Som vanligt så var min tjockis seg och trött. Medans hennes var lika pigg som vanligt. Vi red en kanska tråkigväg men vi har inget annat val för det finns inte några ridvägar där. Men en del av vägen är iallafall väldigt fin. Min mobil dog så kinde tyvärr inte ta någon bild. Men på tillbaka vägen sa jag åt Nelly att rida en bit bort från mig för att jag ville galoppera lite. Då blev Steffe jätte taggad och dansade med mig och när jag väll lät honom sätta fart så drog han iväg. Han typ skenade fram till Firsten. Sen så var han pigg hela vägen hem vilket var bra eftersom att han behöver motioneras. Hände inte så mycket mer intressanta grejer. Nästa gång vi rider ut så kanske hon ska filma när jag kommer i full galopp och då kanske ni kan få se hur fort det går. Han galopperade typ 100m på 3 sekunder. Aja god natt alla fina läsare! ~E

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards