travarna

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Travarna - 2 september 2015 16:20

Idag vaknade jag med megrän. Det värsta som finns, jag trodde typ att jag skulle dö!

Nej usch! Så idag har jag varit hemma och missat ännu mer av skolan.., idag har jg typ inte gjort något. Jag tänkte försöka skriva på no uppgiften men den är så otroligt tråkig även fast jag älskar no! Men aja, just nu sitter jag och prata med Wilma och väntar på att en kille ska svara. 


Jag åker till Mallis om 6 dagar!! Längtar så mycket! 


Vi får se om jag skriver något ikväll, ha det så bra! ~E

Av Travarna - 2 september 2015 07:58

för låt att jag inte uppdaterade i går men fick ta en hel det tunga beslut. Såret är ca 2 cm från leden och om det har gåt in i leden så går det inte att få honom bra så då kommer han få egna vingar. Vi kan också ha tur att det inte har gått in i leden och då kommer att han bli fult återställd.
Men han är pigg och glad, han ska äta antibiotika i ca10 dagar + metacam i 7 dagar sedan blir det återbesök till doktorn. Han har boxvila tills såret är läkt

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards