travarna

Alla inlägg den 12 april 2016

Av Travarna - 12 april 2016 16:53

Som vanligt så har jag fåt en förkylning och det är ganska vanligt, blir sjuk minst en gång i månaden å då blir jag riktigt sjuk.
Men tog en alvedon och satte mig på min moppe och åkte till stallet. Vet att det inte är det smartaste att åka till stallet när man är sjuk, men hästen måste tas han om i alla fall. Red inte men jag släppte honom i paddocken och prinsen hade väldigt mycket energi att göra av med, övade på in kalning och det tog en stund för honom att fatta vad jag menade men efter en stund så gjorde jag flera styken å han kom varje gång #stoltägare??
Äntligen så har våren kommit till Örebro också å det innebär att hästen får gå naken och det är ca 18 dagar kvar till sommarbete för hästarna, våra hästar får gå på bete 1 maj? å det betyder att jag slipper att mocka och fixa höpåsar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards