travarna

Direktlänk till inlägg 5 november 2015

Kändisar!

Av Travarna - 5 november 2015 20:52

Ridningen idag gick bra! Jag skrev ju att vi skulle bli filmade och det blev vi idag! Vi hade en vanlig lektion med lite bommar. Hon lyssnade gansk bra men kände att jag red som en kratta idag, haha men nej. Eller det kanske inte var den snyggaste sitsen men helt ok! Hon var perfekt i galoppen idag men tyvärr filmade de inte då. Men är helt klart nöjd med henne! För er som undrar så kommer det bli en film som handlar om ungdomars idrottande. Filmen kommer bli klar nästa år och om du har tur så kommer ni kanske få se den när ni går i gymnasiet. Så det är inget som kommer sändas. Några blev interjuvade men jag ville inte det, eller rättare sakt vågade inte då jag säkert skulle stå och skratta. Men jag vet att Nelly blev det. Jag vet inte vad det var för frågor men typ vad är det roligaste med ridning och typ har du några andra intressen vet jag att 2 av frågorna var. 


Andra lektionen så hade vi teori. Vi gick igenom lite saker. På söndag ska jag till Hööks med Nelly hon ska bla köp ett nytt träns och lite annat. Jag tror jag ska köpa bettringar till Tess men är inte helt säker. Jag vill ha röda men det finns inte och jag vet inte om Karin gillar rosa så vågra inte köpa rosa så blir nog svarta. Vi får se om jag kommer hem med något annat också. På måndag så ska vi ha föräldrar möte på våran skola och då måste vi vara där och visa upp saker vi har gjort och då ska jag Nelly och Wilma stå vid fikat ch spela upp filmer vi gjorde i 8:an, medans alla andra ska gra saker de bhöver prata till. Ibland så är det bra att ha hästar och snäll lärare. Firsten ska ju raspa tänderna på måndag som jg kanske sa och jag ska longera Tess då jag inte hinner rida plus att vi ska gå med Ester. Vi slutar kl 3 och måste åka till stallet direkt efter för vi måste vara på skolan kl 17.00 men vi kanske kommer senare och därför så lurade vi till oss att göra detta eftersom man inte behöver förbereda något. 


Det var nog allt än så länge. Fick värdens finste Sms av Karin idag. Jag började seriöst gråta, jag hoppas hur mycket hon och Tess betyder för mig! ~E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Travarna - 12 april 2016 16:53


Som vanligt så har jag fåt en förkylning och det är ganska vanligt, blir sjuk minst en gång i månaden å då blir jag riktigt sjuk. Men tog en alvedon och satte mig på min moppe och åkte till stallet. Vet att det inte är det smartaste att åka till st...

Av Travarna - 6 april 2016 19:04

Blev ingen uppdatering igår för att jag satt och pluggade hela kvällen, men till ämnet. Som ni redan har läst i rubriken så kommer dagens inlägg handla om löshoppningen i söndags. First blev löshoppad för första gången, han var lite velig första gå...

Av Travarna - 1 april 2016 18:27


Ja, har inte så mycket att skriva om och vet inte riktigt vad. Men red ett kortare pass i paddocken och efter passet så skrittade jag ut en kortare runda. Just nu så händer det inte så mycket, ärligt talat så är mitt liv ganska tråkigt just nu. Alla ...

Av Travarna - 30 mars 2016 21:58

Som ni märker är jag väldigt dålig på att uppdatera och det beror på många olika saker och två av dom är att vi har glömt bort lössenordet hit så kan bara skriva från den här datorn och det hinner jag knappt då jag är i stallet typ hela tiden och den...

Av Travarna - 29 mars 2016 19:20


Våran buss till GHS gick från våra ridklubb 05.40 och det tar ca 3 h 30 minuter att åka dit. Vet inte riktigt vad vi fick för buss men jag är 172 cm lång och jag fick inte plast det var som dom om den var gjord för pygméer eller något liknade. Iallaf...

Presentation


Välkommen till våran blogg! Här kommer vi skriva om allt från vardag till hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vi älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards